HALAMAN UTAMA
PENERAJU
HUBUNGI KAMI
PETA PORTAL
ENGLISH VERSION
Menu Navigasi
Mengenai Kami
Pengenalan
Sejarah
Lokasi
Kemudahan
Visi dan Misi
Objektif
Piagam Pelanggan
Carta Organisasi
Carta Keseluruhan
Carta Staf Pengurusan
Carta Staf Akademik
Carta Staf Sokongan
Program Akademik
Maklumat Staf
Statistik Pelajar
Kemasukan
Pusat Sumber
Penyelidikan
Konferen & Seminar
Penerbitan Dalaman
Maklumat Praktikum
Sistem e-Praktikum
Praktikum PISMP
Internship PISMP
Praktikum DPLI
e-Perkhidmatan
Intranet Staf
Studentnet
e-Hadir
e-Mesej
e-Keputusan
e-Praktikum
e-Cuti Staf
e-Mentoring
e-Nilai
SMLDP
Pegerakan Staf
Sistem KPI P&P
---- >> Lagi ---- >>
Galeri Multimedia
Galeri Gambar
Galeri Video
Keratan Akhbar
Dasar Privasi
Dasar Keselamatan
Hak Cipta
Penafian
Maklum Balas
Senarai Artikel Penyelidikan Tindakan Oleh Pelajar Pengajian Bahasa Cina Tahun 2012
27 Apr 2024
手指近而ä¸�离å—,增å‡�å—è¯�得以治
Keberkesanan Kaedah Finger Reading dalam Mengatasi Masalah Disleksia di Kalangan Kanak-kanak
(冯爱� Fung Oi Ping)
æ·»æž�åŠ å�¶ï¼Œç»“出好å�¥
Kesan Kaedah Memanjangkan Ayat dalam Meningkatkan Kemahiran Bina Ayat Murid
(��汉 Jackson Lee Chieh Han)
一�慧眼,巧写我�
Kesan Penggunaan Kaedah Kemahiran Memerhati Gambar Terhadap Murid Tahun Tiga dalam Penulisan Ayat Bahasa Cina
(丘美美 Ku Mui Mui)
在朗读ä¸æ¯”较,在比较ä¸å�‘现
Penggunaan Kaedah Perbandingan untuk Kesan P&P Penggunaan Tanda Baca Murid Tahun 3
(沈�怡 Felicia Sim Chin Yi)
走进图画世界,写出璀璨生活
Kesan Penggunaan Teknologi Maklumat dan Komunikasi dalam Pengajaran dan Pembelajaran Penulisan Bergambar untuk Murid Tahun Tiga
(马�文 Fiona Mah Siao Wen)
方框斜线,端æ£å—å½¢
Kesan Penggunaan Ruangan “Mi Zi Ge� dalam Memperbaiki Penulisan Aksara Bahasa Cina Murid Tahun Tiga
(郑宗富 Frederick Tang Chung Fu)
画在笔�,文�图走
Kesan Penggunaan Peta Konsep untuk Meningkatkan Kemahiran Menulis Karangan Bahasa Cina Murid Tahun Empat
(ç½—æ–‡æ ‡ Loh Boon Piaw)
化é�™ä¸ºåŠ¨ï¼Œå¿«ä¹�识å—
Kesan Penggunaan Kaedah Visual bagi Merangsang Minat Murid Tahun Tiga dalam Mengenali Aksara Bahasa Cina
(�芳莹 Sharley Ngu Huong Yiing)
情境导趣,以趣激å¦
Kesan Penggunaan Kaedah Konteksual Terhadap Murid Tahun Empat dalam Merangsangkan Minat Murid Semasa Kelas Kefahaman Petikan
(沈ç±é“ƒ Sim Siew Ling)
情境表演法对四年级å¦ç”Ÿåœ¨ç�†è§£ç«¥è¯�故事的功效
Kesan Penggunaan Kaedah Lakonan Terhadap Murid Tahun Empat dalam Memahami Cerita Dongeng
(陈巧云 Ting Kiew Hung)
探讨“贴ã€�ç¿»å—è¯�游æˆ�â€�对æ��高å¦ä¹ éšœç¢�生识å—æˆ�效
Kesan Penggunaan “Permainan Menampal, Menerbalik Kad Kosa Kata� Terhadap Murid Pembelajaran Kurang Upaya dalam Mempelajari Aksara Bahasa Cina
(黄育全 Wong Ik Chuo)
å�Œä¾ªäº’评法对æ��å�‡å¦ç”Ÿå†™ä½œä¸Šè¯è¨€æ–‡å—çš„è¿�用的功效
Kesan Penggunaan “Peer Evaluation� dalam Meningkatkan Kemahiran Gunaan Bahasa dalam Penulisan Karangan Bahasa Cina
(��� Yik Ong Sii)
å£°éŸµç´§ç›¸è¿žï¼Œå‘¼å‡ºæ ‡å‡†éŸ³
Kesan Penggunaan Direct Reading dalam Menangani Masalah Fonetik Retroflex dan Flat Tongue
(�镇麒 Yong Zhen Qi)
一起手牵手,勇敢大声说
Keberkesanan Kaedah Pembelajaran Koperatif Jigsaw Terhadap Menceritakan Semula
(刘锦婷 Agnes Lau Kim Din)
探讨è¿�用图表法对于三年级å¦ç”Ÿç�†è§£è¯¾æ–‡çš„效果
Kesan Penggunaan Kaedah “Jadual� Terhadap Murid Tahun Tiga dalam Pemahaman Teks
(朱少强 Chee Seow Kiong)
朗读对å¦ç”Ÿç�†è§£èƒ½åŠ›çš„功效
Keberkesanan Kemahiran Membaca Mekanis Terhadap Pemahaman Teks
(黄� Doris Wong Ping)
互动å¼�作文评改对å�¯å�‘五年级å¦ç”Ÿè¯„改作文的功效
Penggunaan Kaedah Penilaian Interaktif dalam Meransang Penyemakan Semula Karangan Murid Tahun Lima
(刘莉莉 Lau Lee Lee)
情境作文教å¦æ³•å¯¹æŒ‡å¯¼å››å¹´çº§ç”Ÿå†™ä½œæ–‡çš„功效
Kesan Penggunaan Kaedah Konteksual Terhadap Kemahiran Mengarang Murid Tahun Empat
(刘�誉 Lau Ung Yuh)
探讨看图作文对æ��å�‡å¦ç”Ÿå†™ä½œçš„功效
Kesan Penggunaan Mengarang Berpandukan Gambar dalam Meningkatkan Kemahiran Menulis Karangan
(�玉� Lee Ngiik Ting)
Hak Cipta © rkho, IPGKBL 2012