多媒体教å¦åœ¨å�Žæ–‡è¯¾å ‚æ•™å¦ä¸Šçš„效益 Kesan penggunaan TMK dalam pengajaran dan pembelajaran  aksara Bahasa Cina murid Tahun Tiga
“å—ç�†è¯†å—法â€�在å°�å¦äº”年级识å—æ•™å¦ä¸Šçš„效果 Kesan penggunaan “Hukum Pengurusan Aksaraâ€� bagi meningkatkan pengetahuan aksara Bahasa Cina murid Tahun Lima
多媒体教å¦å¯¹å››å¹´çº§å�Žæ–‡è¯†å—æ•™å¦çš„功效 Kesan penggunaan “PowerPointâ€� dalam pengajaran dan pembelajaran aksara Bahasa Cina murid Tahun Empat
“部件分æž�â€�法在å°�å¦å�Žæ–‡è¯†å—æ•™å¦ä¸Šçš„作用 Penggunaan kaedah “Analisis Komponenâ€� dalam pengajaran dan pembelajaran aksara Bahasa Cina
è¿�用å—ç�†è¯†å—法指导å°�å¦ä¸‰å¹´çº§å¦ç”Ÿçš„è¯†å— Penggunaan “Hukum Pengurusan Aksaraâ€� untuk mengajar murid Tahun Tiga mengenali aksara Bahasa Cina
应用田å—æ ¼æ•™å¦ç”Ÿå†™å— Menggunakan “Ruangan Berpetakâ€� untuk membimbing murid Tahun Dua menulis aksara Bahasa Cina
è�”想识å—,轻æ�¾å¦ä¹ Kesan penggunaan imaginasi ke atas kesoronokan murid Tahun Tiga semasa belajar mengenali aksara Bahasa Cina
诵读《三å—ç»�》创设欢愉å¦ä¹ 气氛,让二年级å¦ç”Ÿä½“验识å—ä¹�趣 Kesan pembacaan sajak klasik tiga aksara dalam menyediakan suasana pembelajaran yang menyeronokkan dalam kalangan murid Tahun Dua untuk mempelajari aksara Bahasa Cina
表演朗读法对于改善å¦ç”Ÿæœ—读能力的效果 Kesan kaedah membaca sambil berlakon dalam memperbaiki kemahiran membaca Bahasa Cina murid Tahun Empat
“çŸè¯â€�对å°�å¦å››å¹´çº§å¦ç”Ÿåœ¨å�Žæ–‡è¯†å—æ•™å¦é‡Œçš„功效 Kesan penggunaan “Frasa Kataâ€� terhadap murid Tahun Empat dalam mengenali aksara Bahasa Cina
活泼生动表演法对二年级å�Œå¦æœ—读能力的功效 Kesan teknik berlakon terhadap kemahiran membaca teks murid Tahun Dua
“找朋å�‹â€�对二年级é�žå�Žæ—�å¦ç”Ÿåœ¨å�Žæ–‡è¯†å—æ•™å¦é‡Œçš„功效 Kesan penggunaan permainan “Mencari Kawanâ€� dalam mengenali aksara Bahasa Cina murid Bumiputra Tahun Dua
è¿�用循åº�æ¸�进原则æ�¥æŒ‡å¯¼ç¡¬ç¬”å—书写能够改善三年级å¦ç”Ÿçš„å—体美观 Penggunaan “Kaedah Unsur Majuâ€� untuk memperbaiki kekemasan tulisan aksara Bahasa Cina murid Tahun Tiga
è¿�用循åº�æ¸�进原则æ�¥æŒ‡å¯¼ç¡¬ç¬”å—书写能够改善å°�å¦å››å¹´çº§å¦ç”Ÿçš„å—体美观 Penggunaan “Kaedah Unsur Majuâ€� untuk memperbaiki kekemasan tulisan aksara Bahasa Cina murid Tahun Empat
è¿�用循åº�æ¸�进原则æ�¥æŒ‡å¯¼å†™å—能够改善å°�å¦ä¸‰å¹´çº§å¦ç”Ÿä¹¦å†™ç¡¬ç¬”å—的美观 Penggunaan “Kaedah Unsur Majuâ€� untuk memperbaiki kekemasan tulisan aksara Bahasa Cina murid Tahun Tiga
探讨利用田å—æ ¼ç«¯æ£å¦ç”Ÿå—体的功效 Kesan penggunaan ruangan berpetak “Tian Zi Geâ€� berpandukan Kaedah Pembelajaran Ansur Maju untuk menambah baik penulisan murid Tahun Dua
探讨利用演示文稿培养二年级å¦ç”Ÿè¯†å—兴趣的功效 Kesan penggunaan “PowerPointâ€� untuk memupuk minat murid Tahun Dua dalam mengenali aksara Bahasa Cina
探讨利用田å—æ ¼æ”¹å–„å¦ç”Ÿå—体的功效 Kesan penggunaan ruangan berpetak “Tian Zi Geâ€� dalam memperbaiki penulisan aksara Bahasa Cina murid Tahun Tiga
探讨利用演示文稿培养å¦ç”Ÿè¯†å—兴趣的功效。 Kesan penggunaan â€�Powerpointâ€� terhadap pemupukan minat murid Tahun Tiga dalam mengenali aksara Bahasa Cina
| Kembali |